Zasady udziału w wydarzeniach handlowych organizowanych przez firmę Jarmarki Śląskie
1. Kto może zostać uczestnikiem wydarzenia:
W wydarzeniu handlowym mogą uczestniczyć: – osoby fizyczne prowadzące działalność nierejestrowaną, osoby fizyczne prowadzące działalność gospodarczą , osoby prawne, fundacje, stowarzyszenia, organizacje pożytku publicznego, instytucje polityczne.
2. Z jakim asortymentem można się wystawiać:
Artykuły przemysłowe – wyroby artystyczne – rękodzieło i rzemiosło, ozdoby, ceramika, biżuteria, kosmetyki naturalne, świece zapachowe, ręcznie szyte zabawki, z materiałów naturalnych, kubeczki pamiątkowe, pamiątki, wyroby regionalne, wyroby ze szkła, metaloplastyka, torby, galanteria, odzież artystyczna, antyki ( książki, znaczki pocztowe, monety, stare meble, antyczna biżuteria, figurki porcelanowe, lampy , i inne przedmioty kultury materialnej )
Wyroby gastronomiczne – sery górskie podawane na ciepło, zupy, bigos, pierogi, zapiekanki, placki ziemniaczane, dania z grilla ( gazowego lub elektrycznego ), gofry, naleśniki, owoce w czekoladzie, zapiekane owoce, racuchy , kurtoszkalacz – trdelnik, podpłomyki i inne.
3. Procedura zgłoszenia:
Zapoznaj się z formularzem dostępnym na stronie www.jarmarkslaski.pl w zakładce dla Wystawców. Jeżeli jesteś zainteresowany uczestnictwem wypełnij formularz.
Zapoznaj się z regulaminem wydarzenia dostępnym na stronie w zakładce wydarzenia.
Wypełnij w formularzu zgłoszeniowym dane firmy i dane kontaktowe.
Wypełniając formularz, zaznacz, ile domków chcesz wynająć. Standardowa powierzchnia domku handlowego wynosi 6,25 m² (1 moduł). Domki można łączyć ze sobą modułowo. Największa możliwa do uzyskania powierzchnia wynosi 25 m² (4 moduły).
Jeżeli posiadasz własną infrastrukturę (domek, namiot, food truck, lub inną) prześlij zdjęcia obiektu i podaj jego wymiary.
Przygotuj opis asortymentu i załącz zdjęcia produktów, które chcesz oferować.
Podaj zapotrzebowanie na energię elektryczną – jeśli potrzebujesz zasilania standardowego (np. kasa fiskalna, terminal, oświetlenie ) zaznacz zasilanie jednofazowe podając moc 1kW, jeżeli potrzebujesz większej mocy zaznacz 3kW lub 6kW. Jeżeli potrzebujesz zasilanie siłowe 380 V., podaj moc w kW i zaznacz rodzaj przyłącza (16A, 32A).
Zapoznaj się z zasadami dotyczącymi przechowywania i przetwarzania danych osobowych RODO , które dostępne są na stronie www.jarmarkslaski.pl w zakładce dla Wystawców.
Jeżeli jesteś zdecydowany wysłać formularz zgłoszeniowy wyślij go w wiadomości email na adres poczty elektronicznej *protected email*Wiadomość email powinna zawierać: – nazwę i datę wydarzenia handlowego – uzupełniony i podpisany formularz zgłoszeniowy (zeskanuj do formatu PDF lub JPG) – zdjęcia oferowanego asortymentu – dokumenty lub zdjęcia potwierdzające doświadczenie handlowe.
Po otrzymaniu poprawnie wypełnionego formularza zgłoszeniowego Organizator niezwłocznie prześle do Wystawcy ofertę uczestnictwa.
Na każdym etapie weryfikacji Organizator i Zgłaszający mogą prowadzić rozmowy indywidualnie w kwestii kosztów uczestnictwa.
4. Zasady weryfikacji Zgłaszającego na podstawie przesłanego formularza zgłoszeniowego
Weryfikacja odbywa się na podstawie formularza znajdującego się na stronie www.jarmarkslaski.pl w zakładce dla Wystawców, wypełnionego i przesłanego przez Zgłaszającego wraz z załącznikami (zdjęcia, referencje, certyfikaty, dyplomy itp.) na adres: *protected email*
Organizator weryfikuje zgłoszenia wg kryteriów: – Oryginalność i atrakcyjność asortymentu oraz czy ten spełnia założenia koncepcyjne wydarzenia handlowego – Doświadczenie zgłaszającego – Osiągnięcia, certyfikaty, dyplomy itp.
Wybór lokalizacji leży po stronie Organizatora.
Organizator na każdym etapie może wyłączyć z dostępności wybrane lokalizacje.
Na każdym etapie weryfikacji Organizator i Zgłaszający mogą prowadzić rozmowy indywidualnie w doborze lokalizacji.
Zgłoszenia będą przyjmowanie do wyczerpania dostępnych lokalizacji .
Organizator może nie zaakceptować formularza zgłoszeniowego bez podania przyczyny
Organizator zastrzega sobie prawo do odpowiedzi na wybrane zgłoszenia.
Przesłanie formularza zgłoszeniowego nie jest gwarancją uczestnictwa w wydarzeniu.
Organizator informuje Zgłaszającego o akceptacji jego zgłoszenia w wiadomości email przesłanej na adres wskazany w formularzu zgłoszeniowym
Po uzyskaniu akceptacji-potwierdzeniu rezerwacji przez Organizatora , Zgłaszający ma 3 dni robocze na dokonanie płatności I raty za udział w wydarzeniu oraz podpisanie i przesłanie dokumentów potwierdzających udział w wydarzeniu ( dokumenty zostaną przesłane pocztą elektroniczną na podany adres email ).
Po przesłaniu do Organizatora w wiadomości email podpisanych dokumentów oraz po uregulowaniu opłaty w ustalonych terminach płatności, Zgłaszający zostaje Uczestnikiem wydarzenia.
Zgłaszający, który otrzymał akceptację Organizatora – Potwierdzenie Rezerwacji zobowiązany jest do dokonania stosownych opłat za udział w wydarzeniu zgodne z warunkami ustalonymi z Organizatorem i określonymi w Umowie.
Dokonanie wpłaty I płatności jest równoznaczne z zawarciem Umowy z Organizatorem o uczestnictwo w wydarzeniu.
Brak przesłania dokumentów potwierdzających udział w wydarzeniu oraz brak wpłaty w ciągu 3 dni roboczych od dnia otrzymania od Organizatora informacji o wyniku weryfikacji, powoduje automatyczne anulowanie rezerwacji przez Organizatora bez informowania Zgłaszającego.
Zgłoszenia
Jesteś zainteresowany udziałem w Jarmarku Bożonarodzeniowym 2024? Zapoznaj się z »zasadami udziału
Zapoznaj się z planem Jarmarku Bożonarodzeniowego 2024